ΕΣΠΑ

ΕΣΠΑ

Σελίδες

2 Μαρτίου 2016

Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης "Αν εσύ...ήμουν εγώ" (2-3-2016)

¨Αν εσύ… ήμουν εγώ!¨ λέγεται το έργο που παρακολούθησαν σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές του ΕΠΑΛ Ειδικής Αγωγής,  στο Θέατρο Μορφές.
Η αιώνια πάλη του θηλυκού – αρσενικού και η διαφορετικότητα των δυο φύλων είναι το θέμα του πρωτότυπου αυτού κειμένου. 
Σε ένα σύγχρονο διαμέρισμα τετραμελούς οικογένειας, τα παιδιά συγκρούονται καθημερινά μη μπορώντας να κατανοήσουν την αλλιώτικη ιδιοσυγκρασία τους. Με έξυπνους διαλόγους, μεγάλη δόση χιούμορ, ανατροπές και εκπλήξεις το έργο αυτό, αφορά άμεσα όλες τις ηλικίες.
Γι’ αυτό… το ¨Αν εσύ… ήμουν εγώ!¨ έστω και για λίγο μας έκανε να κατανοήσουμε το διαφορετικό, να αποδεχτούμε το αλλιώτικο και να συνεργαστούμε για μια αρμονική συνύπαρξη στο σχολείο, στο σπίτι και στην καθημερινότητά μας.

ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΡΦΕΣ: theatromorfes.blogspot.gr






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου